Studytube viert groei met nieuwe merkidentiteit
-
Cas van Lier
-
16 augustus 2021
Ruim 10 jaar geleden begonnen we bij Studytube met het idee om leren adaptief en persoonlijk te maken. Inmiddels gebruiken meer dan 250 organisaties (waaronder Bol.com, Adecco en ASR) ons leerplatform iedere dag om hun medewerkers te voorzien van een gepersonaliseerd opleidingsaanbod – intern en extern, online en offline. Daarmee zijn we intussen niet alleen marktleider, maar ook het snelst groeiende leerplatform van Europa. We zijn al lang geen startup meer, en dus werd het zo langzamerhand tijd voor een nieuwe merkidentiteit.
Designed with your future in mind
Dat is onze nieuwe merkbelofte. Bij Studytube geloven we namelijk dat het juist nú cruciaal is voor organisaties om toekomstbestendig te zijn. Als bedrijf ben je echter pas klaar voor de toekomst als je medewerkers dat ook zijn. Daarom biedt Studytube een compleet leerplatform dat medewerkers inspireert om aan hun toekomst te werken en zo het beste uit zichzelf te halen.
Sterker nog: de toekomst zit in ons DNA. Wij innoveren ons leerplatform continu volgens de laatste inzichten, zodat we altijd aan de eisen van de tijd voldoen. We maken persoonlijke ontwikkeling zo laagdrempelig mogelijk en bieden toegang tot de beste leermiddelen ter wereld. Op die manier willen we iedereen binnen jouw organisatie inspireren om de regie te nemen over zijn of haar eigen carrière. Vandaar: designed with your future in mind.
De medewerker als diamant
Bij een nieuw merkverhaal hoort ook een nieuwe visuele identiteit. We vonden een bron van inspiratie in de diamantvorm, een poëtische verwijzing naar het leerproces van je medewerkers. Met Studytube haalt je organisatie immers de potentie in huis om van hen spreekwoordelijke diamanten te maken. Bovendien krijgt een diamant zijn vorm door het verstrijken van de tijd, net zoals de toekomst van je medewerkers.
Je vindt het diamantpatroon niet alleen terug op onze gloednieuwe website en in ons opgefriste logo, maar ook op diverse sociale media en zelfs op je televisiescherm in onze kersverse tv-commercial. Daarin kan een klein meisje dankzij een magische caleidoscoop een blik werpen op haar toekomst.
Het is de symbolische vertaling van wat Studytube kan doen voor jouw organisatie: een leerplatform bieden waarmee je medewerkers in het hier en nu aan hun toekomst kunnen werken. Zo schrijven zij namelijk ook mee aan het succesverhaal van jouw organisatie.
Help jouw medewerkers dus om het beste uit zichzelf te halen. Want op die manier wordt de toekomst veel mooier. Voor iedereen.
Studytube – Designed with your future in mind.
Get started with skill-based learning today
We give you back valuable time that you can reinvest in developing people. Step by step we work together towards the ideal learning culture.
Book a demo