Hoe Funda medewerkers activeert voor leren & ontwikkelen

Ontdek hoe je medewerkers effectief activeert voor hun ontwikkeling, een leerplatform succesvol lanceert en blijvende aandacht creëert voor leren en ontwikkelen binnen je organisatie.

image (10)

Waarom je dit webinar niet wil missen:

icon-card1

Medewerkers activeren voor ontwikkeling

Effectieve manieren om je medewerkers aan te zetten tot leren en ontwikkelen.

IconSmile

Voorbereiden op een leerplatform

Hoe je een succesvolle lancering van je eigen leerplatform voorbereidt.

icon-card1-1

Aandacht creëren bij de lancering

Tips om je nieuwe leerplatform goed onder de aandacht te brengen.

Continue aandacht voor ontwikkeling

Hoe je leren top of mind houdt na de lancering.

Over het webinar

Het activeren van medewerkers voor hun persoonlijke en professionele ontwikkeling kan een uitdaging zijn. Daarom zet Funda onder het motto “Learning never stops” leren centraal in hun werk. Tijdens dit webinar legt Chantal Lotze, People Support Partner bij Funda, uit hoe zij dit aanpakken, met praktische voorbeelden die je kunt toepassen in je eigen organisatie. Daarnaast bespreekt Mia Bijman, Customer Success Manager bij Studytube, hoe je een online leerplatform succesvol lanceert en medewerkers stimuleert hun ontwikkeling op te pakken.

Het webinar behandelt belangrijke stappen zoals het voorbereiden van de lancering van een leerplatform, het creëren van aandacht tijdens de lancering en het waarborgen van blijvende betrokkenheid. Deze tips helpen je om leren en ontwikkelen top of mind te houden binnen je organisatie. 

Hoe Funda medewerkers activeert voor leren & ontwikkelen screenshot
Chantal Lotze

People Support Partner bij Funda

Chantal is als People Support Partner bij Funda verantwoordelijk voor leren & ontwikkelen. Door haar achtergrond in de reclamewereld werkt zij graag samen met creatieve mensen om tot unieke oplossingen te komen. Zij werkte dan ook aan een creatieve lancering van hun eigen leerplatform, de Fundacademy. “Gewoon een berichtje sturen is niet genoeg.”

Mia Bijman (square)
Mia Bijman

Customer Success Manager bij Studytube

Mia ontfermt zich als Customer Success Manager bij Studytube elke dag over het vraagstuk: hoe kunnen organisaties optimaal gebruikmaken van hun Academy om het volledige potentieel van hun medewerkers te benutten? Zij kent de best practices van diverse organisaties als geen ander en deelt in dit webinar de beste tips uit de praktijk.

Deze organisaties leren en groeien met Studytube

logo-slider-img1
logo-slider-img2
logo-slider-img3
gemeente eindhoven
logo-slider-img5
Ajax-Symbol-700x394
Manpower-1
Logo-KENONZ-PMS-2C
cta-left-img

Maandelijks het laatste L&D nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte dankzij interessante blogposts, e-books, webinars en podcasts, direct in je inbox!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief