Effectieve onboarding:
Praktische lessen van SPAR
Leer van SPAR's succes met een effectieve onboarding in dit webinar. Krijg inzichten van experts Lotte Auping, Simone Schaffelaars en Franciska van Pinxteren.
Waarom je dit webinar niet wil missen:
Ontdek hoe SPAR haar onboardingproces optimaliseerde, motivatie vergrootte en krijg praktische strategieën en tools voor onboarding die je direct kunt toepassen binnen jouw organisatie.
SPAR’s gestroomlijnde onboardingproces
Hoe SPAR een gefragmenteerd inwerkproces centraliseerde en optimaliseerde.
Medewerkers en franchisenemers motiveren
Effectieve strategieën om betrokkenheid en motivatie te vergroten.
Onboarding best practices van SPAR
Leer concrete methoden die je direct kunt toepassen.
Tools voor succesvolle veranderingen
Krijg de tools om verbeteringen door te voeren in jouw eigen organisatie.
Over het webinar
Voel je je overweldigd door het complexe onboardingproces bij jouw organisatie? Je bent niet alleen! Ontdek hoe SPAR dit effectief heeft aangepakt in ons webinar ‘Effectieve onboarding: Praktische lessen van SPAR’. Hierin leer je hoe SPAR zijn gefragmenteerde inwerkproces heeft gestroomlijnd naar een centraal systeem en ontdek je de strategieën om zowel medewerkers als franchisenemers actief te betrekken.
Met 13.000 winkels wereldwijd en 450 vestigingen in Nederland, heeft SPAR een schat aan ervaring in het opzetten van een krachtig onboardingproces. Lotte Auping en Simone Schaffelaars, Adviseurs Leren en Ontwikkelen bij SPAR, delen hun inzichten, samen met Franciska van Pinxteren, Customer Succes Manager bij Studytube, die haar best practices in onboarding deelt.
Lotte Auping brengt een mix van marketing, communicatie en projectmanagement expertise. Met meer dan vijf jaar ervaring bij SPAR, waaronder twee jaar als Adviseur Leren & Ontwikkelen, heeft ze een cruciale rol gespeeld in de transformatie van het onboardingproces. Lotte is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de winkeleigenaren en -medewerkers.
Met haar achtergrond in interne communicatie en projectmanagement, opgedaan bij zowel Heijmans als SPAR, heeft Simone een cruciale rol gespeeld in het verbeteren van de onboardingervaring. Simone is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de medewerkers op het hoofdkantoor en distributiecentrumvan SPAR. Verwacht deskundige inzichten in het empoweren van je collega’s.
Als Customer Success Manager weet Franciska precies waar klanten tegenaan lopen bij het inrichten van onboarding. Voor Studytube was ze jarenlang verantwoordelijk voor opleidings- en onboarding programma's bij The Adecco Group. Ze deelt best practices en geeft oplossingen voor de belangrijkste uitdagingen waar L&D-professionals mee worstelen.
Deze organisaties leren en groeien met Studytube
Maandelijks het laatste L&D nieuws
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte dankzij interessante blogposts, e-books, webinars en podcasts, direct in je inbox!
Schrijf je in voor de nieuwsbrief