Het borgen en delen van kennis efficiënt en centraal georganiseerd

Voorkom dat kennis verloren gaat

Het borgen en delen van kennis efficiënt en centraal georganiseerd
Je kunt direct beginnen met lezen

De kennis die medewerkers bezitten is van onschatbare waarde voor de continuïteit en groei van de organisatie. Het is daarom van groot belang dat die kennis geborgd en gedeeld wordt. Een goede kennisborging stelt organisaties namelijk in staat om snel en effectief te reageren op veranderingen in de markt. Ook kan kennisborging ook helpen om de continuïteit van een organisatie te waarborgen. 

Daarnaast vergeten we vaak hoe belangrijk kennisdeling is binnen organisaties. Van een succesvolle onboarding, tot hogere productiviteit en efficiëntie: kennis delen kent alleen maar voordelen.

Benieuwd hoe je kennis succesvol borgt én deelt binnen jouw organisatie? Lees dan ons e-book.


In dit e-book leer je:

  • Waarom het borgen en delen van kennis essentieel is voor het voortbestaan van jouw organisatie;
  • Welke uitdagingen er komen kijken bij het delen en borgen van kennis;
  • Hoe je kennis succesvol deelt en borgt;
  • Hoe je kostbare tijd en geld kunt besparen met het borgen en delen van kennis.

"Bruynzeel Keukens wil de klant kunnen begeleiden bij het koopproces, in plaats van ‘ouderwets’ verkopen. De rol van de verkoper verandert daarmee enorm, omdat hij/zij een meer coachende rol krijgt en echt moet denken vanuit de klant. Dit vraagt nieuwe competenties van medewerkers. Wij gebruiken Studytube’s leerplatform als instrument om kennis en de nieuwe manier van werken te illustreren en te verspreiden. Dit alles met als doel; het creëren van duurzaam inzetbaar personeel."

Caesar Kuipers Directeur HR bij DKG (Bruynzeel Keukens)


Deze bedrijven leren en werken met Studytube

  • Adecco
  • Fletcher Hotels
  • Sanoma
  • Volker Wessels
  • BMC
  • Manpower

Ontvang maandelijks het laatste L&D-nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte dankzij interessante blogposts, e-books, webinars en podcasts, direct in je inbox.